wtorek, 25 lutego 2014

Imprezowy dziesięciobój

Latem 2012 roku agencja eventowa Events4all.pl nawiązała stałą współprace z obecną w wielu krajach europy siecią Decathlon. Nasza firma zajmuje się kompleksową organizacją uroczystych otwarć salonów i związanych z nimi „Dni sportu”. Dotąd otworzyliśmy dwa Decathlony w Szczecinie i po jednym w Białymstoku, Rumi, Mikołowie i Płocku.

Gdy niezawodny bus dowozi nas na miejsce dzielimy się na dwie ekipy. W mig staje nasza mobilna scena, która za kilka godzin znajdzie się w centrum wydarzeń. W tym samym czasie „żeńska” część drużyny produkuje kolorowe girlandy z balonów. Dziewczyny osiągają przy tym zawrotne tempo metra girlandy w dwanaście minut.

W czasie gdy testujemy nasz zestaw nagłośnieniowy, Stefan - odpowiedzialny za oprawę wizualną imprez - wyostrza obiektywy i zawiesza na półkach ekrany. Dzięki kilkumetrowemu ramieniu, na którym wisi kamera i systemowi monitorów, całe wydarzenie jest doskonale widoczne nawet w odległych zakątkach marketu. Gdzieś z boku już rozgrzewa się jeden z naszych profesjonalnych konferansjerów.

Po uroczystym przecięciu wstęgi imprezę uświetniają programy przygotowane przez lokalne kluby i organizacje sportowe. Były więc pokazy rugby, capoeiry, zumby czy... ping-ponga. Po przemówieniach krajowych i zagranicznych dyrektorów, kierownika sklepu i zaproszonych gości wybucha konfetti i wszyscy udają się do suto zastawionych stołów. To jednak dopiero początek atrakcji...

Weekend po otwarciu przeznaczony jest na „Dni sportu”. Klienci mogą nas spotkać w najszerszej alejce sklepu, gdzie przez dwa dni, wykorzystując sprzęt dostępny na półkach salonu, organizujemy zabawy dla każdego. Wspólnie bawią się całe rodziny, tocząc boje w konkurencjach indywidualnych i drużynowych. Turniej tenisa stołowego, slalomy z piłkami i na hulajnogach, boks, aerobik, łowienie rybek - to tylko kilka spośród wielu wyzwań, jakie stawiamy przed klientami nowo otwartych salonów Decathlon. Oczywiście największe emocje wzbudza pokaz męskiej siły. Panowie konkurują w wyciskaniu na klatę i biceps. Podczas zawodów strongman rywalizacji przygląda się cały sklep – klienci, sprzedawcy i ochrona.

Każdy, kto zaangażuje się w przygotowane przez nas konkurencje sportowe, może liczyć na drobny upominek z logiem Decathlon. Zwycięzcy stają na niebieskim podium oraz otrzymują atrakcyjne nagrody rzeczowe i drukowane na miejscu dyplomy ze zdjęciem.


Warto więc odwiedzać nowe salony Decathlon i szukać naszych animatorów pomiędzy uginającymi się od piłek półkami.  

Po więcej zdjęć zapraszamy do galerii!

1 komentarz:

  1. Nie samą pracą człowiek żyje ;) ostatnio bardzo popularne stały się różnego rodzaju szkolenia dla firm. Warszawa, Kraków, Poznań i inne duże miasta mają sporo do zaoferowania - ale obok pacy powinien być też czas na relaks, imprezy firmowe zbliżają ludzi i pozwalają na "stress out"

    OdpowiedzUsuń